promenaden avklarad

 

Har en supersnäll pappa som köpte med cola light hem till mig idag, så jag kan inte annat än att vara lycklig. Fast jag måste erkänna att inget slår pepsi max!!!

 

Kom precis hem från en promenad i spåret med mamma. Det var tungt att gå idag ska jag säga. Kroppen lyssnade inte riktigt och jag fick tvinga fram fötterna på stigen. Men framåt kom vi ju och nu känns det bra i alla fall.

Imorgon har jag lovat mamma att baka bullar åt henne.. jag nämnde att jag kunde göra det och tydligen bestämde hon att jag ska göra det imorgon. Klarar jag det utan att vräka i mig?

 

Jag får helt enkelt packa ner dem största och mest lockande i en påse och gömma undan till nästa hets?? eller?

patetiska jävla idiot!

Aja, väntar på att brorsan ska hämta upp mig om en stund så att vi kan dra ner till bion. Har fastat idag och ska fortsätta med det oavsett biobesök så det så.

Kommentarer
Postat av: Kathrine

Försök att tillåta dig en, en skadar inte. Försök även att bara ta med EN hem. Det är bättre att tillåta sig ta lite istället än att inte tillåta något tills man inte klarar av det längre <3

2012-03-29 @ 21:35:28
URL: http://notreallyana.blogg.se/
Postat av: Belle

Tack för att du bryr dig!



Du klarar att baka UTAN att äta! Tänk på att du kommer bli mindre medans dem kommer bli större om dem äter och inte du! Jag brukar alltid tänka så när andra äter framför mig.. (Fast 5 timmr senare sitter jag i min ensamhet & äter mer än vad dem gör & sedan spyr...) Äter aldrig framför någon längre & vill aldrig göra.. Lycka till iaf!(L)

2012-03-30 @ 00:18:42
URL: http://iwishiwasperfection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0