Morgonmänniska



Godmorgon

Är det bara jag som ställer klockan på 07.00 en lördag för att gå ut på en morgonpromenad? Neee, jag tänkte väl det, eller?...

Ne men igår gick maten bra innan pappa sa att jag skulle med och handla och lillebror skulle ha godis. Det resulterade i att jag köte naturgodis också.. bra där.
Men jag har bestämt mig för att försöka vänja mig av vid godis på något sätt, dvs minska lite pö om pö.
Det positiva med gårdagen var att även om jag åt godis så åt jag mig inte proppfull och jag drog inte heller fram typ mackor, glass,bullar och kakor och sånt. Jag åt för mycket men ändå minde än jag brukar. Så om jag skulle äta godis idag så måste jag äta ännu mindre än igår och så kan det tunnas ut.. eller något.. undrar om det funkar.

gårdagens träning blev i alla fall:
* 1 timma på crosstrainern
* 1 timma på motioncykeln
* 1 medel pass
*1h45min promenad

Så jag antar att jag kompenserade ganska väl. Aja

Lördagar är mina favorit träningsdagar eftrsom jag älskar passen och ledarna rockar så idag kör jag träning för fulla muggar som vanligt. Börjar med en morgonpromenad innan jag drar ner till träningen.

Ciao!

Favoritbild i repris


Kommentarer
Postat av: ADAG

Pö om pö, är det något smålandsmål eller? Har aldrig hört det förut haha :D

2012-03-24 @ 12:56:53
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0