Min fina måndag

Kom hem från träningen för en stund sedan och har hunnit med att äta litegrann. Funderar på att lägga mig i sängen och slå på några avsnitt av supersize vs superskinny eller läsa lite i min bok.

Dagen har mest bestått av träning som vanligt. Promenerade ner till gymmet innan 12 och körde ett stenhårt spinpass. Tog en annan väg hem sen, börjar nämligen få för mig att folk tycker att jag är helt dum i huvudet som går upp och ner för backen här i stan hela tiden.  alla fall så var det helt sjukt fint på den vägen. Ska ta bilder imon så jag kan visa er.

Den andra vägen bestod även av cirka 200 trappsteg, skitbrant. Ska ta bild på det me. HAHA!

När jag kom hem satte jag mig ute i solen en stund väldigt barklädd och läste ett par kapitel i boken innan jag tog mig en lättare lunch i form av en kiwi och ett äpple innan jag vandrade ner till träningen igen och körde ett medelpass.

Har tagit matbilder idag faktiskt. Ska visa er tänkte jag. Kul va? Skippade shakesen trots allt. Onödigt att ens dricka när dem inte är så goda.

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter som en riktig bra dag! :D

2012-03-12 @ 21:17:55
URL: http://wannathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0