Mat, träning, konstaterande och kaliumbrist?

Hej på er alla fina där ute. Tänk att vi vet så mycket om varandra men inte har en aning om vilka vi alla är.

Min dag har i alla fall gått bra.
Skrev en matplanering som jag höll mig till på inte allt för många kalorier och sen har jag även tränat.

1 spinpass
1 medelpass
2 timmars promenad
30 min på crosstrainern

Så med det fårjag vara nöjd. Vill bara lägga mig och sova nu men jag tror nog jag orkar med ett kapitel i min bok innan jag somnar.

Har bokat reservplats på morgon spinpasset imon eftersom det var fullt. Men det är alltid några latmaskar som avbokar i sista sekund (SOM TUR ÄR)


Ibland när jag inte orkar träna trots att jag bestämt mig för det så brukar jag boka ett pass när det inte längre går att avboka. För jag försöker undvika förseningsprickar i högsta möjliga mån. Då måste man ju gå på passet.

Har faktiskt lyckats komma iväg på träningar på det sättet.

Fast oftast är jag inte så opepp på att träna faktiskt. Jag älskar ju träning

Räknade lite på träningen och insåg tt jag hunnit med
30 timmar och 20 minuters träning sen jag kom hem från semestern förra veckan.


Förresten, jag börjar tro att jag har kaliumbrist. Läste på någon sida att händer och fötter somnar ganska ofta då och det har änt mig hela tiden nu på senaste. Någon som vet något om det?

Kommentarer
Postat av: L

Det kan bero på dålig blodcirkulation med. Kroppen försöker kompensera för att den får i sig för lite energi och drar ner på allt sånt ;o Jag har samma problem. Avskyr det. Hemskt att vakna på nätterna och inte känna sina armar.. :(

2012-03-16 @ 22:34:59
URL: http://karusellkaos.blogg.se/
Postat av: fröjda

Jag undrar också vad det beror på! Mina händer, fötter och armar somnar hela tiden. Så obehagligt!

2012-03-17 @ 10:23:14
URL: http://frojdfull.blogg.se/
Postat av: W

SVAR; jag vill i så fall kolla din facebook eller nått först, för att se till att vi inte har några gemensamma vänner. Mejla mig! Kram :)

2012-03-17 @ 10:48:57
URL: http://proanalife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0