Måndag - Jag Älskar måndagar


Klockan är snart 06.30 och såhär tidigt brukar jag INTE vara uppe. Men för mig är det sent eftersom jag inte har lyckats somna än.. jaa det beror ju på hur man ser det.

Igår kom jag inte ur sängen förrens halv fyra på eftermiddagen (förmodligen därför jag inte somnat än)

Tankar som...

* Nej inte en ny dag

* fanfanfan jag lever fortfarande

* döda mig

* Jag sa döda mig!!!

..dök upp i huvudet hela tiden, så det blev ingen träning alls. synd! Desto mer idag, eller? Har redan hunnit köra en 25 minutare till en träningsdvd - hips,buns and thighs heter den. Vill ut på en promenad också, men det regnar så förbannat så jag funderar på att plocka fram rockringen en stund istället. Eller?? vad ska jag göra.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

man kan ju alltid göra träning inomhus, annars är det jättemysigt att springa i regn. <3

2012-03-28 @ 10:14:56
URL: http://butterflykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0