mamma MIA catastrofa

Jag visste väl det.. Fastan avslutades idag på ett mycket märkligt sett.

Vid två tiden blev jag riktigt sugen på att hetsa, så jag tog bilen och körde runt lite överallt och handlade en massa onyttigheter som jag sedan kom hem med och slängde under sängen.
Gick sedan ut på promenad med mamma och tog 4,7 spåret i regn, hagel, blixt och åska. Kändes nästan bra att vara ute och promenera genomdränkt av någon anledning samtidigt kände jag ju fruktan och längtan att få komma hem.

ställde mig på vågen för att veta exakt vad jag vägde innan jag började hetsa, gjorde iordning en megahets och satte mig bekvämt i soffan och moffade.. KUL! Av någon anledning kände jag mig mer tvungen än sugen. Jag var sjukt sugen innan promenaden men efter hade jag lika gärna kunnat skippa det.
Fick i alla fall upp allt? och vägde ännu mindre när jag ställde mig på vågen igen.

Har nog råkat komma in i en allt eller inget period nu. Imorgon blir det fasta igen!!

Nu sitter jag och lyssnar igenom gamla singlar - Daniel powter - you had a bad day spelas högt i min gamla sterio. Lämpligt lämpligt. Åhh jag längtar tills jag får börja träna igen!!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Kanske testar med keso då, äter inte skinka, jag är vegetarian! ;)

2012-03-28 @ 23:48:58
URL: http://blifintsmal.blogspot.com
Postat av: Misfit

Jag är rätt så inne i det men det gör inget för mig lixom. Det känns lättare att inte äta onyttigt när jag vet precis hur onyttigt det är, men det är klart jag unnar mig ibland. kramar ^^

2012-03-29 @ 08:17:57
URL: http://misfitme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0