Jobbig gårdag!

Gårdagen.... blev bara 1 timmas promenad och 1 spinningpass. Sen hets hela kvällen lång!! Äckelpäckel!

Idag är det fint väder ute och inget pass på förmiddagen så jag tänkte gå ut och gå en sväng nu istället.

Lågintensiv träning är ju trots allt den bästa fettförbrännaren, eller hur?!

Om det fortfarande är fint väder vid typ 12 ska jag nog sätta mig ute med boken ett par timmar. Man får faktiskt färg - tro det ej - men jag märkte av det när jag satt ute häromdagen. Inte mycket såklart men litegrann.


Dags att göra sig iordning för en morgonpromenad!

Har bara ett stort problem idag, när jag hade bestämt mig för att hetsa igår så ringde jag min bror och frågade om vi skulle käka ute, men han kunde inte då och föreslog idag istället. Tänk om jag är för svag för att säga nej.. det känns som om jag kommer vara det.
Galet jobbigt, men aa vafan S pallra dig ut nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0