Jag är ju inte klok, men nu känns det bättre

Godkväll!

Åt middag för en stund sen och det blev liite för mycket, men jag accepterar det.

Efter det att jag kom hem i tisdags så har jag hunnit med att träna 8 pass på gymmet och promenad i 8 timmar

16 timmar träning sen i tisdags asså

 

Har ätit runt 500-700 kalorier om dagen förutom idag då det blev lite mer. Men inte något onyttigt överhuvudtaget. Har inte varit supersugen eftersom det blev så mycket på resan. Vill gå ner i vikt!!!

 

Så jag har legat på minus i princip varje dag och det är ju kanon!

 

På det sista passet idag var jag däremot så jävla seg så det kändes som jag skulle kollapsa vilken sekund som helst. därav att det blev lite mycket till middag antar jag. kroppen behövde det verkligen. dessutom sög den ledarens medelpass, så det tänker jag inte gå på igen.

 

Älskar känslan av att inte ha ätit om det är så att man fastar osådär men om man tränar är det åt helvete tycker jag. såå jobbigt att inte känna att man kan ge gärnet eller att kroppen inte gör som jag säger åt den.

 

Höll liksom på att snubbla över mina egna fötter på passet för att jag var så slut.. bra jobbat!

 

Nee nu kryper jag ner i sängen och slår på några avsnitt supersize vs superskinny och försöker somna så jag orkar med en ny dag med träning, fårse hur det blir imon.

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Shit vad duktig du är!!!

2012-03-10 @ 22:33:12
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: KATEIE - PRO ANA ME

i vilken stad bor du ? jag vill bara veta om det finns någon som bor nära mig? i uppsala bor jag <3

2012-03-11 @ 12:42:53
URL: http://proaname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0