i´ve missed you

Kom hem för en stund sen efter att ha varit ute med en saknad vän på en "promenad" vi gick en bit satte oss på en bänk och pratade och gick sedan tillbaka.

 

Har verkligen saknat henne!

 

Men precis som alltid, vilket är jätte irriterande så känner jag mig så dålig när hon babblar på om sitt jobb och jag sitter här utan, helt störd för att jag inte orkar och för att jag är rädd.

Men någon gång kanske det är meningen att något positivt ska hända mig också, bara inte just nu. Jag undrar om jag någonsin kommer känna att allt känns bra och att livet rullar på precis som jag vill. Att vara helt nöjd.

 

Jaja, känns förjävligt att inte träna. Smyger mig in på hemsidan till friskis hela tiden och blir så sugen på alla pass jag ser att jag skulle kunna gå på.. men nee ca 30 min långsam promenad är vad jag har gjort idag. Bättre än inget i alla fall.

 

Ska väl lägga mig i soffan framför top model om en stund och sen ikväll kommer det väl nya avsnitt av supersize vs superskinny tror jag?

Fastan går super och jag har inte ens varit speciellt sugen på något idag. Känns bra!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: amanda

Har du brytit fastan nu? skönt att det gick bra dvs att suget inte satte in så mycket! kram

2012-03-28 @ 09:16:48
URL: http://inkonvergens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0