En helt normal dag

Hej på er!
Jag struntade i att göra bullar till mamma idag för jag orkade faktiskt inte.
(Fast jag orkade ta bilen till ica maxi och köpa på mig alldeles för mycket godis som var på extrapris och slänga under sängen)
Jaja, skäms på dig!
Har fan snart en hel affär under sängen... och jag känner igen det här. Det har hänt en gång förrut att jag åker runt och köper på mig och så ligger det sedan där under och bara väntar på att jag ska äta upp det. Jag är lite rädd för mig själv.

Bakade kärleksmums idag till pappa. Det går ju så fort och är ändå ett säkert kort eftersom jag inte tycker att dem jag gör är särskilt goda HAHA men alla andra gillar dem ju så det är ju bra.

Tror att mamma vill ut och gå idag också, så jag får väl haka på då. kan ju inte säga nej till en promenad.

Snart är det måndag och då kan jag börja träna igen!!! som jag har längtat.

Fast det som är stört irriterande är att när jag har tränat en massa så har jag bara gått upp i vikt medans jag nu droppar av en massa istället.
Konstigt konstigt!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

SV: men du, du orkar stå emot! Kom igen nu tjejen<3



Mitt nr står i e-postfältet om du vill messa om du inte orkar stå ut<3

2012-03-30 @ 17:53:44
URL: http://bmisjutton.blogg.se/
Postat av: A

Åh, jag har också köpt masa godis på maxi. Men nu kom jag på att jag inte ens är sugen så jag tänker också gömma det någonstans. Köpte jordgubbar och ananas som jag kan tugga på istället. Det är jag mer sugen på haha. Tycker inte heller att kärleksmums är speciellt gott. Bara smeten som är ovanpå! När mammas sambo fyllde år fick jag bara massa såna, och jag stod där och skrapade av toppingen på en massa bitar efteråt som jag tryckte i mig. Helt störd haha.

2012-03-30 @ 19:45:28
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kallas att gå upp i muskler och sedan bli av med dem igen. Läs på kvinna.

2012-03-30 @ 19:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0