Att Fasta

Har läst på en massa om fasta dem senaste dagarna och blivit otroligt sugen på att testa.
Grejen är den att jag har tränat så otroligt mycket på senaste tiden att jag börjar känna av det på ett negativt sätt i benen, höften och vikten också faktiskt. Har inte gått ner något alls trots träning. Men jag har väl ätit för mycket för att orka och sen väger ju muskler mer än fett. För jag kan ärligt säga att jag har mycket mer muskler och bättre konditon än någonsin.

Går i alla fall på en kur med diklofenak just nu för att förhoppningsvis kunna kurera kroppen lite. Har lovat att ta det lugnt i en vecka nu från gymmet.
( Vilket känns otroligt hårt )

Blev inspirerad av den HÄR bloggen om vattenfasta. Hon beskriver så otroligt bra om allt som händer i kroppen osv. Hon gör inte fastan i syfte att gå ner i vikt. Vilket motiverar mig extra eftersom jag ibland när jag är på jättebra humör känner att det inte är normalt att hålla på som jag gör men att detta faktiskt är det på ett någorlunda sunt sätt.. om ni fattar, jag kanske bara svamlar. Hur som, så triggar detta mig.

även dessa videosar:



Jag tänkte i alla fall se ifall jag ens klarar av mer än en dag haha. Jag vet ju själv hur kass jag är på sånt här. Men försöka skadar ju inte och speciellt inte nu när jag inte heller ska träna.

Kommentarer
Postat av: N A R R O W

Verkligen, hatar att känna så. tar allt 10 gånger värre än det egentligen är. :(

2012-03-26 @ 21:36:03
URL: http://narrowest.blogg.se/
Postat av: Elle

Det är lättare att fasta än man tror faktiskt! :)



sv:Men åh vad avundsjuk jag blir nu hehe, hatar att träna...

2012-03-26 @ 22:17:15
URL: http://lightmeup.webblogg.se/
Postat av: Little J

Okej, nee de är klart! Får testa en dag då helt enkelt ^^

2012-03-26 @ 22:17:22
URL: http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0