675 kalorier

Så fort jag lyckas med en hetsfri dag så är jag numera stolt. Jag hatar hets och jag mådde så sjukt jävla dåligt förra veckan när jag satt där med fingrarna i halsen för 456547657 gången. Visste inte vad jag skulle ta mig åt då och bestämde mig för att försöka bättre den här veckan.

Jag landar på ca 675 kcal idag och mitt mål var max 700 så det är helt ok för mig. Dessutom tänkte jag ju bojkotta träningen imorse men lyckades förmå mig med både 1 steppass, 1 medelpass och ca två timmars promenad. Allt är garanterat förbränt i alla fall.

ska lägga mig i sängen med datorn bredvid och slå på någon dokumentär eller något innan jag släcker lampan. Men kroppen är trött och jag hoppas på att få sova riktigt gott inatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0