-1,2kg

Godmorgon!

Usch, jag hade en hemsk natt. Kunde inte sova bra alls och låg och tänkte på alldeles för mycket saker på en och samma gång. Tankarna bara flög runt i huvudet hela tiden.

Positivt resultat på vågen idag i alla fall, bättre än igår.

Var det någon mer än jag som blev så otroligt jävla äcklad av superize vs superskinny igår när dem blandade ingredienserna till porkpie, tror jag det va?? Fyfan vad äckligt satt med en äckelmin hur länge som helst och blev tydligen så känslig så jag höll på att börja gråta för jag tyckte det var så äckligt haha whaaat! liksom.. inte för att jag ens äter det, har aldrig testat, blev bara så otroligt äcklad. USCH!

Idag tänkte jag som vanligt ta med mig boken ut och sätta mig i solen och läsa, men här är det ingen sol.. så jag funderar på att tvätta och fixa tvättstugan istället för det ser ut som ett bombnedslag där inne.


Kommentarer
Postat av: S

Jaa ellerhur :/ därför jag inte vågat jobba på länge för då skulle jag inte hinna träna ^^ men nu är jag pank å måste jobba :( <3

2012-03-28 @ 12:46:56
URL: http://sameoldpath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0