-0,8kg

Trots att det kändes som om jag åt ganska mycket igår så har jag gått ner 8hg tills idag. Känns super, och det är verkligen något som jag måste lära mig för innan har allt över 500kcal om dagen varit så mycket att det gått över i hets - konstigt nog.
Jag märker ganska stor skillnad nu när jag går ner i vikt och när jag gick ner innan jul. Min kropp är så mycket fastare, har så mycket mer muskler och inte lika mycket fett som innan. Jag ser "mindre" ut vid en högre siffra än innan jul. Känns bra att det är mer muskler än fett i alla fall ( fast har fortfarande en hel del kvar att tappa )
Dessutom bränner större muskler mer i viloläge, vilket är bra!

Har sovit väldigt dåligt inatt också, är så otroligt trött på det, vet inte vad jag ska ta mig till längre. Ligger och vrider och vänder på mig i stort sett hela tiden, somnar någon timma innan jag vaknar och samma procedur börjar om igen. Jobbigt!

Förövrigt är jag beroende av pesimax. Har druckit hur mycket som helst sedan i söndags. Men det är ju så jäkla gott - mums!

Idag är det fint väder också. Dissar lunchspinningen och sätter mig ute i solen med en bok istället. Funderar dock på vad det ska bli för träning idag. Har tillåtit mig att ta det lite lugnare idag.. eller jag försöker tillåta mig. Jag blir ju pissed of om jag bara måste byta till en lägre stepbräda så det är svårt för mig. Det har mer och mer gått över till ett tvångsmässigt beteénde det här med träningen.
Jag tycker fortfarande att träningen är sjukt kul men mår skitdåligt om jag inte tränar.

Kommentarer
Postat av: Not On Top

Åh <3 pepsimax!! sitter å försöker spara på det sista som finns i min flaska.. vill inte gå på affärn o handla x/

2012-03-21 @ 11:25:16
URL: http://www.notontop.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

är den sockerfri?

2012-03-21 @ 13:46:54
URL: http://butterflykisses.blogg.se/
Postat av: mary-kate

men eller hur är det!!! LOVELOVELOVE.....mehehhehehe

2012-03-21 @ 14:35:44
URL: http://anademandsme.blogg.se/
Postat av: Misfit

Fin blogg design du har! :)

2012-03-21 @ 20:12:57
URL: http://misfitme.blogg.se/
Postat av: nadja

haha lite småkul faktiskt att du först skriver hur dåligt du har sovit och sen hur mkt pepsi du druckit den senaste tiden. ser du kanske en koppling däremellan? :) googla koffeininnehållet i pepsi tycker jag... :P

2012-03-21 @ 20:24:11
URL: http://igiveyouthemorning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0