-0,8kg

Jaa här går det neråt. trots att jag hetsade igår så visar vågen -0,8kg idag. Fast nu är jag väl uttorkad igen. Tror inte det blir minus på vågen tills imorgon..

Kunde inte håll mig borta igår. Jag ville ha allt samtidigt som jag inte vill ha något alls.
Mådde sjukt illa efter inte alls särskilt mycket mat och tyckte det var tråkigt att jag inte fick i mig mer IDIOT!
Gjorde mig av med lite för att få plats med mer. Jaa ett riktigt svinigt äckel har vi på den här sidan av skärmen.

Anyway, när jag var färdig med allt igår så vinglade jag som fan och kände mig så himla yr att jag bara gick och la mig och till min förvåning somnade. Har sovit massa inatt. sååå skönt!

Undrar hur mycket kalorier man bränner när man spyr?

Det var någon som kommenterade anonymt såklart att jag var dum i huvudet i princip som inte fattade att man går upp i vikt av muskler. Hade den här miss Anonym läst bloggen så står det ju bara några inlägg längre ner att muskler väger mer än fett och att jag vet att jag har bytt ut en hel del fett mot muskler, det var också därför jag gick upp i vikt när jag tränade så mycket.


Idag står inget på schemat så jag får väl se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: a

jag har också tänkt på det! har till och med googlat på hur mycket förbränner när man spyr... hittade ingen fakta om detta dock, så antagligen inte? läste det här någonstans: "You lose exactly 24.5 calories when you vomit." men jag vet inte ifall det stämmer.



på något vis borde det ju träna maksmusklerna. i går hade jag träningsvärk som fan i magen och då gjorde det jätteont i magen att pressa upp!

2012-03-31 @ 13:24:25
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/
Postat av: anonym

Sv: Okej, tack!:)<3

2012-03-31 @ 14:55:10
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/
Postat av: anonym

Sv: Det kanske är det bästa men det är absolut inte det jag vill!;/

2012-04-01 @ 18:17:30
URL: http://awayfromthefat.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0