Vecka 29 - Måndag

Godmorgon!
 
Har nyligen tagit en lång dusch, gjort frukost på sängen till lillebror och sitter nu och dricker kaffe och pepsimax. Bra start på dagen. Borde ha gått upp lite tidigare bara men hade svårt att sova igår så det fick bli som det blev.
 
Efter den här dagen har jag varit spyfri i en vecka och det känns så jäkla bra. Men så har jag tillåtit mig att äta ganska mycket, ilket skulle ha gjort det ännu jobbigare egentligen men genom att inte ha förbjudut något så har jag inte krävt något. Har fått min mens också så jag ser ut som en stor fet gris.. men det SKA vara tillfälligt.
 
Nu är det i alla fall ny vecka och måndag vilket jag inte alls bryr mig om egentligen den här veckan ska jag börja minska lite på intaget och öka min träning ytterligare. Skaffade mig ett friskis kort förra veckan och har kört sen jag köpte det.
 
Jag vill vara lika bra som jag var i höstas. Fast inte kasta upp något. En sak vet jag och det är att jag absolut inte alls är nöjd med min kropp nu oh då får jag ju ändra på det. Yes det är tanken!
 

Kommentarer
Postat av: Stjärna

Åh jag behöver oxå en nystart.
Vill oxå tillbaka till hur duktig jag var i höstas/vintras..

2012-07-16 @ 17:08:18
URL: http://stjarnmoln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0