Godnatt, godmorgon, ehm HEJ

Har tyvärr inte lyckats somna för natten än men har istället hunnit med 1 timmas träning framför datorn och 75min morgonpromenad. Så just nu är jag okej med det.
 
Sitter just nu i brorsans säng??? med en kopp kaffe och ska sätta på favvoserien.
 
Ska försöka hålla mig vaken tills ikväll så kanske jag somnar i någorlunda vettig tid.
 
Okej vem försöker jag lura? jag kommer inte kunna sova inatt heller. Men det är bara att stå ut.
 
Jag saknar mitt hallon. Kan inte DU bara sätta dig på första bästa buss hem till mig????

Kommentarer
Postat av: A

Och hallonet saknar dig med!!! Kommer hem den 27e <3

2012-07-14 @ 13:51:51
URL: http://hhallonpuss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0