Aldrig perfekt!

Min dag har i princip bara bestått av en massa slappande.
 
Började dagen med att grubbla över att jag aldrig kommer att bli perfekt.
Klev upp ur sängen och hämtade HP-boken och läste en timma medans jag rockade rockring
( två saker samtidigt är väl sånt som gör en till kvinna?)
Fortsatte dagen inne i tvättstugan där jag sorterade undan en massa tvätt innan jag satte på ett avsnitt av DH.
 
När ja fortsatte grubbla över hur icke perfekt jag är så hämtade jag en målarbok som jag hittade igår när jag sorterade bland alla gamla grejer. Slog upp en sida i boken och klickade färg på en perfekt barbi istället. Drömma kan man ju alltid göra, eller hur?!
 
Nu har jag precis kikat på ytterligare ett avsnitt av DH och ätit kesokvarg med vaniljpulver och stevia toppat med lågkalorisylt. Blev nästa som risifrutti.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

sv, Sorry att jag är så seg på att svara!
Ja, det värsta var att hon var en av mina bästa vänner med.. Fy fan för att bli sviken av nån man verkligen tror ska ställa upp..

Vi kommer bli perfekta, someday!

2012-07-07 @ 19:01:52
URL: http://villblismal.blogg.se
Postat av: elin

kan jag få lösenordet till er skyddade blogg?:)

2012-07-07 @ 22:26:00
Postat av: E

Så sant. Bilden alltså!
Skulle vilja se dig rocka ring OCH läsa en bok samtidigt, haha! ;)

2012-07-08 @ 13:50:14
URL: http://truthbetoold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0