11.00

Gårdagen var inte sådär superbra faktiskt.. slutade äta vid 14.00 men då hade jag ätit alldeles för mycket som jag precis skulle göra mig av med när plastsyrran kom hem och var social. Fick sån enorm panik eftersom jag inte skulle kunna göra något just då och jag lät det rinna ut i sanden. Jag orkar inte hålla på såhär längre...få det att sluta, snälla
 

Började städa i ett förråd där jag har en massa saker sen jag var liten. både skolsaker och leksaker. rätt underhållande faktiskt. Läste olika papper från trean och fyran där det står vad man ska förbättra i skolan. Gissa vad det stog på min??
 
"S behöver öva på att stärka sitt självförtroende"
"S behöver visa att hon faktiskt kan och lite på sig själv"
"S behöver lära sig att räcka upp handen, för oftast kan hon svaret"
 
 
Ja vad ska man säga. typiskt mig! Jag önskar verkligen att jag kunde ta för mig mer.
 
Aja, ska fortsätta städa en massa idag tänkte jag. Bara det där förrådet kommer ta hur lång tid som helst och sen ska jag ge mig på resten av huset. Kommer säkert ta hela dagen. jag blir så mycket mer motiverad när jag har snyggt omkring mig.
 
Maten SKA gå bra idag också. Orkar inte av ytterligare en skitdag. Men det känns faktiskt inte som om det kommer bli en sån dag idag.
 
Vi hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0