040712

Godmorgon
 
vaknade alldeles för sent för vad jag kan tycka är okej. Hoppas verkligen att jag kan somna ikväll för det var nästintill omöjligt inatt tyvärr.
 
När jag hade sett samma film två gånger och dessutom legat och försökt sova i ca 45 min så gav jag upp.
 
Min superduperjättesötaochomtänksamma storebror var på chloetta i linköping igår och köpte med sig en hel kasse godis som stod och retade mig så länge att jag tyvärr inte kunde motstå att trycka i mig choklad.
 
Chokladen blev till mer choklad som blev till glass med grädde och kolasås som blev till en mjuk macka och nästan ett helt packet knäckebröd med bregott som blev till ännu mer godis som blev till en ihopkurad S på en handuk på golvet med hinken framför sig för att övriga familjen inte skulle höra eller vakna.
 
 
Antar att det är här man svarar nej på frågan om natten har varit bra, eller vad säger ni?
 
Jag går enligt min viktplan i alla fall.
 
Drar ut och sätter mig i solen en stund, hejs!
 
Receptet på gröten kommer ut strax, såg att endel var intresserade av det.

Kommentarer
Postat av: Jelena

åh fy fan. tyckte min natt varit jobbig, men jag hade bara svårt å somna. känner med dig din stackare.. <3

2012-07-04 @ 12:54:25
URL: http://felstavad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0