10.08

Sitter och myser i min säng med en massa kuddar, en kopp kaffe och datorn i knät. Så himla mysigt ibland faktiskt, speciellt när det fortfarande är sådär halvmörkt så att ljusen från ljustaken och min lilla gran lyser upp rummet sådär trevligt.

Funderar på hur jag ska göra med träningen idag.. det återstår att se.

Vill helst av allt bara ligga i sängen och kolla på film eller något sånt idag, vädret är inte allt för kul heller. Fast skulle iofs kunna ta en vända på stan eller något för att inte vara hemma idag. Tänk om jag skulle hetsa liksom, oftast kan det bli så när man har för lite att göra.. Fast å andra sidan har jag inte en sån dag idag. Jag vet att jag inte kommer hetsa idag. Kan alltid känna sånt på mig.

Idag ska jag i alla fall träffa A. Ni anar inte hur längesen det var, förra året likom.. inte okey!

Den här bilden fick mig så sjukt avundsjuk, så himla fin tjej och en supersnygg tröja

Kommentarer
Postat av: mjts

Sv; Ah okej :) Jag ska vaccinera mig mot livmoderhalscancer haha :p

2012-01-05 @ 11:19:36
URL: http://myjourneytoskinny.blogg.se/
Postat av: Belle

Åh, underbar topp! Precis den stilen jag önskar att jag kunde ha och ändå se normal ut :)

2012-01-05 @ 14:07:28
URL: http://throwitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0