V.8 Måndag

Sitter i sängen med en kopp kaffe och ett glas C-vitamin och kikar lite thinspo. Vädret bara strålade när jag vaknade och det gör mig alltid på bra humör.
Hmm smakade precis på c-vitaminvattnet, det smakar vitsippa, konstigt det var ju granatäpple/lime. Jaja gott ändå.

Idag är jag sugen på att ge gärnet. Men ska dricka upp mitt vatten och slappa någon timma till innan jag bestämmer mig för vad dagens första aktivitet får bli. Ska ju inte på något pass på friskis förrens vid 17.00 och jag måste ha gjort något innan.

Hoppas ni får en fin start på veckan.

Kommentarer
Postat av: Percy

Oj, jag har aldrig hört begreppet "smakar vitsippa" innan. Hur föreställer du dig att en vitsippa smakar? :)

2012-02-23 @ 14:19:26
URL: http://butterflykisses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0