EE = emotional eating



Nu är köket fixat diskmaskinen full.. och tvättstugan ordentligt rengjort och luktar en av mina riktigt gamla date parfymer som jag hittade långt in i ett skåp.
Japp jag funkar ju såhär att känslorna styr maten.

Så idag har jag ätit som en häst ( ååh jag saknar min häst<3) och inte tränat ett skit. Däremot blev jag glatt överaskad när jag sen ställde mig på vågen efter att ha rättat till min lilla hets så gott det kunde gå. Såg siffror som jag inte sett på väldigt länge. Fast jag är ju medveten om att jag väger några hekto mer, man kan aldrig lita på vågen helt direkt efter en hetsomgång. Men har inte vägt mig på ett par dagar och trodde att jag vägde ca 2kg mer så det är klart man blir överaskad.

Kommer fortsätta min kesella diet igen, imorgon och på onsdag har jag däremot lov av mig själv att äta något annat eftersom jag ska till mormor båda dagarna. Men jag håller ju igen så gott det går. Idag tror jag faktiskt att jag hade kunnat hålla igen, var inte speciellt sugen egentligen utan tänkte mest att ääh nufan kör jag. Jag tror jag ville döda några timmar eftersom jag bara har önskat bort den här dagen.

Imorgon blir det träning i alla fall och jag är så jävla peppad att det inte är sant. borde egentligen träna extra imorgon? har ju liksom inte gjort ett skit idag.. hmm fårse hur det blir med det.

Kommentarer
Postat av: Kathrine

Tack, önskar jag kunde hålla med <3

2012-02-13 @ 22:05:56
URL: http://notreallyana.blogg.se/
Postat av: N

Uktig du är:) hur mkt väger du?:)

2012-02-14 @ 22:45:55
URL: http://runawayfromlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0