Torsdag

Satte mig precis vid datorn och insåg att jag inte suttit ner för annat än att knyta skorna sedan ett par timmar tillbaka. Det känns i benen ska jag säga.

Dricker pepsi max och är hyfsat nöjd med dagen.

Visserligen "minihetsade" jag inatt vid 5 eftersom jag inte kunde sova. Riktigt dumt gjort. Men jag har tränat bra idag i alla fall och har inte ätit sen den lilla incidenten imorse.

Träningen idag:
2 h promenad ( galet vilken powerwalk ena blev)
1 step pass ( höjde brädan och det blev sjukt mycket jobbigare, ska köra på det i fortsättningen)
1 medel pass
30 min gym (dödade tid mellan passen)
30 min rockring



Syrran och jag bokade resa till en av kanarieöarna idag. Lyxade till det ordentligt och valde all inclusive... mjo men ska köra på mycket frukt. Dessutom hade hotellet gym så det ska vi besöka flitigt tänkte vi. Jag kommer göra det i alla fall. Vi flyger på tisdag och blir borta en vecka, så det är skarpt läge här hemma nu. Måste skärpa mig. Mer träning, mindre mat. Fast nu i helgen ska jag börja äta frukost, lunch och middag på bestämda tider så att kroppen vänjer sig bättre. Tänker inte gå runt som en uppblåst ballong där nere. då vill jag absolut inte visa mig i bikini.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-02-23 @ 21:53:04
Postat av: L

Det suger att inte kunna sova!

Typ det värsta som finns...

Ännu en sak som är negativ med att inte äta, haha ;)

2012-02-23 @ 21:54:32
URL: http://karusellkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0