Min jättejättejätte roliga dag (IRONI)

Tänker gå och lägga mig nu. Idag känner jag bara FMLFMLFML ungefär. Sitter och kollar alla möjliga enkelresor och biljetter för att bara komma iväg ungefär.

Jag är bara så nere helt enkelt. Fortfarande sjukt irriterad. Gick lös i pappas belgiska chokladkartong, men jag han stoppa mig själv innan det gick över i hets så det känns helt lugnt faktiskt. Har väl inte ätit sådär kanonbra idag egentligen. Men är glad att jag inte hetsat och spytt. Har likom varit så jävla deppad att jag lätt hade kunnat göra det så jag får väl ge mig en eloge va?? äh nee det glömmer vi.


Maten idag:
1 burk blandad kesella
1 plocksallad från hemköp
lättyoghurt med crunchies (usch usch)
några chokladbitar (idiot)

Dagens träning:
2 timmar promenad
1 step pass
1 afro dans pass


Har tränat på det här sättet så länge nu att jag börjat tycka att det blir för lite. tränar jag två-tre timmar en dag så blir jag förbannad på att jag inte gör mer och det känns farligt. Har varit så nära på att smita in på ett tredje pass ett par gånger nu, men vill ju inte riskera att bli avstängd.

Nee godnatt med er, hoppas att morgondagen kommer kännas bättre i alla fall.
Puss<3

Kommentarer
Postat av: J

Åh vad roligt att se att du är tillbaka. Det var ett tag sedan jag tittade in nu. =) Men vet du om de brukar stänga av folk från friskis på grund av sånt? Nu blev jag nervös, förut hände det att jag smet in på tre pass på raken. :O



Kram

2012-02-21 @ 23:17:21
URL: http://emptyispure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0