HipHopABS

Tänkte bara visa vilken dvd jag tränade till imorse. Det var alltså HipHop Abs. Jag rekomenderar den faktiskt. Det var riktigt bra övningar och jag blev svettigare än på ett medelpass.

Jag körde först total body burn i 40 min

Sen Ab sculpt i 20 min

Kommer absolut köra på dem här, måste ju testa alla program också.

 

 

Nu sitter jag och äter Brunch. Det fick bli ett äpple med en smärre överdos av kanel och ett knäckebröd med två äggvitor och faktiskt liiiite kaviar. Så sjukt gott faktiskt och jag är mätt. dessutom väldigt kalorisnålt. Är stolt över mig själv att inte medför lika stor ångest att tugga och behålla. Fortfarande jobbigt men jag försöker. Vill faktiskt kunna äta nyttiga och bra andra saker än bara kesella. Fast jaa kesella är fortfarande bäst! Bra för att det är så proteinrikt och håller än mätt.

 

Ska dra på mig lite kläder och gå strax, kommer jag kunna komma undan frallan hos mormor idag? hmm!

Hope so!

 


Kommentarer
Postat av: J

Sv: Jaha okej, jag trodde att de skulle stänga av dig för att du tränade för mycket. och som sagt, det är sjukt jobbigt att det alltid kommer något emellan träningen. Varför händer det aldrig de människor som hatar att träna istället? :P

2012-02-22 @ 15:01:43
URL: http://emptyispure.blogg.se/
Postat av: Little J

Vart har du fått tag i den? :)

2012-02-22 @ 20:39:51
URL: http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0