En utav 365 dagar



Har gått runt och frusit exakt hela dagen. Brr kallt!

Idag åt jag lunch/middag hos mormor. Jag HATAR verkligen att äta riktigt mat och behålla den. Har riktiga problem med det. det är därför jag helst bara äter kesella, yoghurt och såna "flytande" saker. Kan tycka att även sallad, äpplen och sånt där som vi äter för att det är kcalsnålt och nyttigt kan vara riktigt jobbigt att äta.

Ätit idag:
2 tunna skivor kassler
2msk ris
broccoli,gurka och tomat

Tränat:
1h promenad
1 step pass

Så dagens mat var väl inte speciellt mycket faktiskt. Kalorisnålare än vaniljkesella men mycket jobbigare att äta.
Dessutom har jag tränat för lite och var helt ofokuserad och kass på steppen idag.. men vad finns det morgondagar till? Jo att ändra på det som inte passade dagen innan. Imorgon blir det mer träning!!


Kommentarer
Postat av: kate

jag måste fråga vad du tycker. jag laxade för 2 dagar sen och nu vill jag göra det igen eftersom jag hetsat idag.

=( asså jag ska inte göra det till någon vana men bara den här gången. vad tror du ?

använder dulcolax...

2012-02-15 @ 02:12:32
URL: http://kateie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0