Dagens

Dagen har gått helt okej och jag vill bara däcka i min säng. Har en massa bloggar att läsa också som jag ska ägna någon timma åt innan jag släcker lampan och väntar in en ny dag.

Maten idag:
ca 240g frusen mango
1 äpple
1 varma koppen

Dagens träning:
2h 20min promenad
1 medelpass
1 danspass

Åt inte ens för 300kcal idag vilket är bra och träningen gick faktiskt också bra.
Jag borde vara nöjd. men jag tror det beror på att det inte var så länge sen det gick dåligt, måste ta mig förbi sådär 5 dagar innan jag kan känna att det går riktigt bra, och så långt brukar jag inte ens komma innan en hets besöker mig... men vi får se helt enkelt.

Syrran och jag har stora planer nu och jag bara hoppas att vi lyckas genomföra dem. Kanske inte superstora men en resa till ett annat land för resecheckarna som vi fick i studentpresent. Vi fick dem för att åka någonstans tillsammans och det ska vi se till att göra nu. Hoppas bara att vi får bra besked av resehuset helt enkelt så att vi kan använda checkarna på det vi har planerat. annars skiter det sig.

- Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0