Keso á la malta

 

Startade dagen med en kopp kaffe framför era bloggar för att vakna till liv lite innan jag hoppade in i duschen.
(att jag duschar före träning asså) men mitt hår var otroligt äckligt så det var nödvändigt. Nu Sitter jag här i min gose morgonrock och har precis ätit upp min frukost.

Blev en röra med keso, kesella och funlight apelsin toppat med en massa kanel. Borde haft riktig apelsin i också, men någon sådan köptes inte igår. Men det var faktiskt riktigt gott. Råkade ta en aning för mycket funlight i men annars var det super och jag är mätt.

Nu ska jag fixa iordning mig och gå ner till friskis. Hinner kanske ta en runda på gymmet innan spinningen börjar.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Little J

Okej, jag bor inte långt därifrån! :O Skrev i epostfältet för min stad är så liten ;)

2012-04-16 @ 11:09:44
URL: http://minimalistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0