Great sunday

Sådär, då börjar snart en ny vecka igen och jag är laddad. Vill bli smal. Vill känna mig snygg. Vill känna mig trygg i min egna kropp. Vill bli...perfekt!

 

Köpte på mig ett nytt lager pepsi max med pappa när vi var och handlade idag. Jag klara mig inte utan min cola längre, Jag erkänner att jag börjar känna ett beroende här.

Köpte även riskakor, och low carb pasta..enbart för att testa, äter i princip aldrig pasta ris eller potatis annars. Något som har varit väldigt enkelt att strunta i faktiskt. Har aldrig brytt mig om det ändå.

 

Rååååkade dock Nee det var väldigt planerat men.. köpa på mig ett par bitar naturgodis. Köpte inte speciellt mycket och jag testade min kontroll igen. Borde egentligen sluta med allt sånt, men skitsamma. Nöjde mig efter ett par bitar och det fanns till och med endel bitar kvar när jag la undan påsen och gick för att borsta tänderna.

Så jaa, jag lyckades idag igen, med tanke på att det är det enda som jag har ätit idag så är det ok. Känns mer okej också eftersom jag har tränat.

 

 

Jag menar, jag vet mycket väl att typ en sallad eller något är så mycket bättre för kroppen och man mår bättre och orkar mer, men väljer jag att byta ut det mot ett par bitar godis så FINE gör det liksom, men då får man ju inte alls äta samma mängd och även kontrollera eventuella hetstankar..


Jag älskar den här bilden


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det för pasta? :)



och tror på att man måste låta sig unna lite för att överleva det man håller på med :)

2012-04-01 @ 23:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0