Godnatt

Dagen har gått super, men har failat lite med det här med att äta regelbundet.
Åt frukost som bestod av några plommon och torkade aprikoser runt 10 imorse, stack sedan och tränade och fick ju så sjukt ont i magen att jag inte ville ha något på hela dagen utan däckade i soffan sen när jag kom hem och sov över ett pass jag tänkte gå på senare men men!!

Vid 19.00 åt jag en skål med verums naturella yoghurt några gram musli och ett skivat äpple i med massa kanel.

Men hallå, jag klagar inte. Det är ju bara bra om jag lyckas äta ännu mindre än jag planerat.


Imorgon fyller pappa år och vi ska äta här på kvällen och jag har lovat att baka cheesecake till honom. Så det blir det istället för tårta. Fårse hur det blir.
Pappa fick mig i princip att lova honom att inte baka på den lättaste philadelphian, eller göra kakan snålare med stevia eller något sånt.. suck! Så ja hans önskan är min lag när han fyller år.

Ska strax krypa ner under mitt gosiga täcke, jag fryyyyser.


Btw: Vet ni, jag startade träningen redan kl 4 inatt haha. vaknade ju och skrev ett inlägg, tog fram rockringen i 20 min och sen gick jag och la mig igen.. vad var det liksom haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0