Åhh tusan!

Jag vaknade nyss och kan inte sova. Ångesten håller mig vaken.. Det gick lite överstyr igår, jag väntade för länge med att äta eftersom jag väntade på att min smoothie skulle bli kall. När jag upptäckte att den inte ens blev god blev jag jag så ledsen (what the fuck!!) att jag sa att jag ville ha det pappa skulle äta, vilket var köttbullar i gräddsås med pasta. Sen fortsatte det...

Aja, det var ingen riktig hets, men jag blev äckligt mätt.. men jag får försöka fortsätta bara. Det kommer ändå inte bli bättre om jag fastar och försöker kompensera på det sättet. Fast det är skönt, då slipper man det där ständiga planerandet som pågår i huvudet all the time

Kul att många av er ville ha receptet på pizzan. Lägger ut det senare idag


Kommentarer
Postat av: Not On Top

Ja pizzan såg jättegod ut =)och tänk inte på igår, tänk på idag och i morgon! <3

2012-04-18 @ 08:23:51
URL: http://notontop.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0