Två bitar och ett resultat jag inte är värd egetligen

Asså ni anar inte..

Ikea hade personalfest på mitt jobb ikväll och jäklar vad folk det var, dessutom skulle alla äta buffé och kladdkaka.
Tror ni inte att jag som är en stooor idiot tar TVÅ bitar kladdkaka ( typ den godaste jag någonsin ätit)

Ställer mig på vågen efter en faildag och får en lägre vikt än min morgonvikt.. hmm, vad är detta? hur kan det vara så enkelt? varför har jag gått ner? men jag är bara glad! såklart!

Men som sagt, det är nog bra att variera sitt kalori intag mellan dagarna, det kan faktiskt göra att man går ner mer i vikt!


Godnatt

Kommentarer
Postat av: a

jag tror också att det är bra att variera sitt kaloriintag! därför nrukar jag ibland tänka att det "är bra" att få i sig för mycket. försöker iallafall intala mig det de gånger det går kasst haha. men det verkade ju inte ta någon skada för dig nu liksom och det är ju bra!



jag vill ju träffa dig också haha! men vad gör du imorgon? friskis har gratisträning hela nästa vecka ju, så jag tänkte gå på ett danspass på kvällen. du kan väl hänga på? :D om du gillar dans osv såklart. den börjar iaf åtta. så kan vi typ ta en kaffe eller nåt innan och snacka lite!

2011-09-25 @ 11:30:20
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/
Postat av: max

sv: åh, tack så mycket! :)

2011-09-25 @ 17:23:23
URL: http://meandanamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0