something beautiful



Drog mig igenom ytterligare ett pass på friskis idag med hhallonpuss. Det känns så jäkla bra att göra något. Ni vet ta sig upp ur sängen, klä på sig, byta ut mjukisbyxorna en stund och träffa lite folk.

Maten har gått bra idag också vilket känns skönt.

Min skolsköterska vet ju om vad jag håller på med, vilket kan vara lite jobbigt, och hon tränar på friskis och är funktionär där, det jobbiga är att jag inte kan hitta hennes namn på passen.. vill ju inte att hon dyker upp när jag är där för då skulle jag åka på en rejäl utfrågning nämligen ( ja jag är barnslig och undviker henne)
Men när jag lämnade friskis idag och gick ner för trappan så gick hon upp samtidigt men som tur är såg hon mig inte haha, jag är såå fånig asså...jag börjar bli lite nojjig känner jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0