Motiverad!!



Ni anar inte vilket killerschema jag har lagt in för mig själv den här helgen. Idag kom jag till och med upp i tid, jag har ätit frukost som bara fick bestå av en kopp kaffe och ett glas pepsi max och ska snart dra ner på ett medel pass på friskis.

Jag måste hålla mig sysselsatt har jag kommit på och undvika situationer som får mig att hetsa, asså jag är galet motiverad nu. Det hände en sak igår som fick mig att tagga till lite extra.

Min vikt ligger på stadiga 59kg nu och jag vill verkligen inte väga så mycket nu. Nääh skärpning!!

Har bestämt mig för att inte väga mig förrens på måndag, ( tror tyvärr inte att jag kommer kunna hålla det) kommer bli lättare eftersom det kan skilja så mycket beroende på hur mycket man druckit och sådär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0