Måndag

Misslyckades med lunchen idag, vilket var ganska bra eftersom jag inte fick i mig så mycket.

Nu tror ni säkert att jag ätit hur mycket som helst för att jag skrev misslyckades?
Men det var så att jag hade ett ägg så jag gjorde omelett på det samt lite paprika och tomat, men av någon anledning blev den svinäcklig så jag åt bara någon tugga innan jag kastade den. Sen gjorde jag iordning ett knäckebröd med lite philadelphia, salami och paprika, ångrade mig så fort jag la på salamiskivan, så jag slängde den också, tjaa det kan inte ha blivit många kalorier.. men jag räknar ju inte såå.


klockan 18.00 ska jag träffa hhallonpuss och vi ska knalla ner mot stan och sedan gå på ett danspass på friskis.

Jag har gått på det passet tidigare och trots att jag har dansat i nästan hela mitt liv så var jag otroligt dålig på just den koreografin. Dessutom dansar hon i olika block som man ska komma ihåg och mitt minne är riktigt kasst så jag kommer aldrig ihåg nästa steg HAHA!! dåligt är vad jag är, men något får jag ju ut av det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Belle

Borde ha blivit runt 100, beroende på vilket knäcke du använder :)

2011-09-26 @ 19:10:34
URL: http://throwitup.blogg.se/
Postat av: Belle

I dem jag dricker nu är det 141kcal, i de nya jag köpte ca 100kcal/st :)

2011-09-27 @ 08:33:31
URL: http://throwitup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0