gosh!!


Favoritbild i repris!

Det är verkligen strålande fint väder ute idag så jag ska ner på stan med en kompis som jag inte träffat på hur länge som helst, så det ska bli kul.

Ikväll väntas träning på friskis.

Har inte sovit bra alls på flera dagar, jag har legat och vänt på mig, gråtit mig till söms och studerat spegeln varannan timma i hopp om förbättring, tyvärr så förvränger jag bara bilden till det sämre varje gång jag ser mig själv. men jag antar att det är den hemska sanningen bara.
Det är alltid på kvällen/natten som jag inser tt jag har ett problem, det är då jag kan föra en relevant diskussion om hur jag ska göra för att komma ur mitt betéende, (trots att jag inte vill)

Idag ville jag så gärna ta på mig mina stora kofta och en halsduk, men det är alldeles för varmt

Ne nu måste jag i princip springa ner till stan för att inte komma försent, sveper ytterligare ett glas pepsi max som fått vara både frukost och lunch idag.

Ciao

Kommentarer
Postat av: a

visst är det märkligt att det alltid är på nätterna man kan tänka logiskt om allt detta? blir förresten jätteledsen när jag läser det där. du som är så fin. du borde tycka det också. verkligen. <3

2011-09-29 @ 16:02:03
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0