Det går bra nu..



..frågan är hur länge? vi vet att allt förändras så snabbt.


Dagen har verkligen bara bestått av träning i princip. Strax innan 12 så gick jag ner till stan och svettades till ett medelpass, sen gick jag hem igen och käkade lunch som bestod av lite gurka, två skivor paprika och lite keso.
Jag städade mitt rum och höll mig sysselsatt som är A och O för att inte misslyckas tydligen!!

Drog med mig A ner på ytterligare ett medelpass, ( Det är så skönt för att även om vi nyligen träffades för första gången så finns det inget som jag måste hålla hemligt för henne, jag kan säga allt jag kommer att tänka på <3 )

När jag sedan kom hem igen fick jag en såhär déjavu haha! jag hade ju redan varit med om samma sak tidigare idag, att komma hem och fundera ut middagen. Men eftersom jag ska träffa en kompis ikväll och jag inte vet vad som händer så struntar jag i middagen nu. Jag ska verkligen hålla mig ikväll men jag tänker inte förbjuda något sålänge jag kan kontrollera situationen.

..och även om jag inte räknar kalorier (asså det sätter sig så jävla lätt ju.. jag kan fan varenda livsmedels kaloriinehåll, varför kunde inte samhällskunskap och historia sätta sig lika enkelt?) så vet jag att jag inte ens ätit för mer än 100kcal idag, så hittills har jag en riktigt bra dag.

Kommentarer
Postat av: a

jag känner detsamma! känns verkligen underbart att inte behöva ljuga eller hålla något hemligt! och så är du söt som socker, fniss <3

2011-09-30 @ 19:55:53
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0