Dax för träning

Godmorgon! hah nää skojja bara har faktiskt lyckats ta mig upp lite tidigare idag som tur är.

Idag har det känts som om det vore "dax" för en hets men är egentligen inte speciellt sugen, jag bara vet att jag har hållt mig till varannan dag nuförtiden och det är ju pinsamt att erkänna att jag fastar ena dagen och svälter andra. vilken jättebra balans jag har fått in.

Önskar jag kunde komma ifrån hetsen, men det går inte.

hittills har maten gått bra i alla fall men jag ser inte fram emot kvällen.


Nä dax at röra sig ner mot gymmet för att röra lite på sig igen. Idag kör vi medelpass!


Kommentarer
Postat av: a

hur gick det? stod du emot hetsen? blä, för mig gick det inte alls bra ikväll.

2011-09-27 @ 22:34:31
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0