Dans



Idag har jag äntligen rört på mig. det blev ett svettigt danspass på friskis tillsammans med hhallonpuss
en otroligt charmig tjej och det var verkligen superkul att träffa henne. Har ju aldrig träffat någon från bloggvärlden förut så jag måste erkänna att jag var nervös först.
Men vi gick ner mot stan och i väntan på att passet skulle börja tog vi en kaffe på espresso house. Sen var vi laddade.

Trodde ärligt att jag skulle vara kass, måste vara minnet där för jag klarar inte av att komma ihåg alla steg, men det var inte uppbyggt på det sättet så jag klarade mig faktiskt helt okej tycker jag ( och det gjorde du också!!!)

imorgon kör vi ett medelpass, man får ju passa på nu när det är gratisvecka på friskis.



Kommentarer
Postat av: e

vad kul att ni hittat varandra via bloggen!

2011-09-27 @ 14:12:13
URL: http://truthbetoold.blogg.se/
Postat av: Ismael.

bloggvänner är enklare på något vis. man slipper allt det där dryga kallpratet och vänskapen blir ärligare utan en massa hemligheter som döljs. det är fint.

2011-10-04 @ 02:25:28
URL: http://masksofsmokeandmirrors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0