v.44 något bättre?



Sådär, nu kommer ni få börja höra av ifrån mig igen. Trodde att jag skulle kunna träna en massa idag men helt plötsligt varhela dagen planerad och jag är osäker på om jag ens hinner till gymmet ikväll (men hoppas)

Ska strax dra mig bort för att hjälpa till hos mormor litegrann och efter det så sticker jag till ullared med ett par finfina vänner och spenderar ett par timmar där. Kanske till och med får med mig något fint hem.


Bokstavligt talat så gick hela förra veckan SKIT! jag fattar inte att jag inte har bättre koll på mig själv. Jag sitter här och försöker leka duktig och säger att det blir skärpning hela tiden, men jag kan inte sluta! hur gör man då?

Såå ja jag kan inte lova något, men jag vill verkligen att den här veckan ska gå bra. På fredag ska jag ju till psykologen också (hjälp!)

Jag blev konfronterad av syrrans pojkvän innan vi skulle gå ut i lördags när vi såg att mitt lår var som hans biceps (dvs, föööör stora lår) han bara men Sofie jag har känt dig i mer än ett år och då har du bara droppat i vikt.. ursäkta? nee är fortfarande lika fet liksom. Jag satt bara och sa nej hela tiden, fast vi kom ingnstans på dne diskussionen eftersom han bara sa jo hela tiden, så vi släppte det och gick ut och dansade istället.

Vi hörs ikväll fina ni<3

Kommentarer
Postat av: tictactoe

Lycka till hos psykologen :)



Det är oftast omöjligt att se att man själv gått ner i vikt. Blev du glad av kommentaren?

2011-10-31 @ 16:42:47
URL: http://tictactoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0