To chose the right option



När jag vaknade idag var jag otroligt sugen på kaffe, bryggaren var trasig igår så jag fick aldrig något och var beredd på att vara utan idag också, men till min förvång så fungerade den utmärkt idag. Lycka!

Har inte haft lika ont i benhinnan längre så jag funderar på att förnya mitt friskiskort trots allt.. Fast det är klart, det vore ju inte så kul om jag gick och fick ont en vecka senare igen. mjaa jag är lite kluven i den frågan. Ska fundera tills imon tror jag.

Jag har ett litet dilemma här. min syrra bjöd just ner mig på middag med henne och hennes pojkvän, dvs helkväll eftersom vi ska se på film och sådär efteråt, men gosh, då kommer jag gå upp massa i vikt tills imorgon. Jag har nämligen möjlighet att se en ny siffra på vågen imon och min sjuka gärna ser hellre en ny siffra än har en trevlig kväll med dem närmsta. Störd? joo känner mig så taskig eftersom min syster väldigt gärna vill att jag ska komma. Får väl se hurjag gör.

Imorgon tror jag i alla fall att jag ska besöka biblioteket i hopp om ett par bra ÄS böcker, är ute efter "varje dag har vi en liten tävling" och "zebraflickan" fast den var utlånad såg jag. När jag ser att sådana böcker är utlånade så blir jag alltid så nyfiken på vem som har lånat dem. skulle så gärna vilja veta haha.




Kommentarer
Postat av: anna

sv, eller hur! och hon ska ha varit supermodell :o



Hur gjorde du sen`? åkte du på middag eller stannade du hemma?

2011-10-16 @ 22:30:32
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0