Tisdag

- Ätit liite mycket idag

- Tränat två medelpass på friskis

- Träffat underbara A som jag är så jäkla glad att jag har!!<3


Morgonen började tidigt eftersom jag vaknade strax efter åtta i morse. Väntade på att mormor skulle ringa så att jag kunde hämta henne och vänta medans hon fixade några ärenden, vi tog även en fika hos henne. En liten sådan faktiskt men tydligen tillräckligt stor för att övergå i hets när jag kom hem...
Fick inte ens upp allt när jag spydde idag, fattar ni vilken ångest jag hade?

Kom på den briljanta idén att träna två pass på friskis idag då och så fick det bli! Börjar känna av att det gör ont i mitt vänsterben igen men nu orkar jag inte vila mer så jag tänker träna tills det går av helt enkelt, om det inte blir bättre när jag tränar då.


Jag träffade A idag också. Det var jätte längesen och jag bara måste säga att tjejen grym. Kan verkligen säga allt mellan himmel och jord till henne. Så jag måste hissa "bloggvänner" Vi har liksom inte känt varandra jätte länge men ändå så kan jag säga exakt allt jag kommer att tänka på. <3 GILLA

Kommentarer
Postat av: a

haha, du är galen som tränar två gånger... fast jag skulle kunna tänka mig att gå på först medel och sen dansen ikväll. HOHO (du får mig lite peppad, ja)!

2011-10-26 @ 12:31:23
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0