Stop! I wanna go back



Igår var jag jätte trött men kunde aldrig riktigt sova. Tankarna flög åt alla håll och allt jag kunde tänka på var hur äcklig jag är.
Jag såg att pappa gick utanför min dörr och jag ropade in honom.

Trots att jag är 19 år gammal, likaväl hade kunnat bo ensam, och ska föreställa vuxen så bad jag honom berätta min favorit godnattsaga för mig. Den som han alltid berättade när jag var liten, den som jag hörde om och om men aldrig tröttnade på, den som han har kommit på själv och som bara vi i familjen har hört. Den godnattsagan som jag alltid somnade till för flera år sedan.

Den somnade jag till igår och jag kände mig som en liten flicka igen när jag målade upp bilderna av berättelsen i huvudet.

Jag vill vara liten igen!

Kommentarer
Postat av: a

tack för ditt stöd. orkar inte ha det såhär längre. har du funderat på hur du ska göra med allt? ska du träffa skolsystern?

2011-10-04 @ 11:27:44
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/
Postat av: a

yes, jag har ringt. ska ringa och prata med en kurator på ungdomsmottagningen imorgon. känns väldigt läskigt. kommer säkert ångra mig imorgon.



men det gör ingenting att du inte vet vad du ska säga! det löser sig nog när du väl är där. vad du än säger så är jag säker på att det blir rätt för dig. stöttar dig också, hur du än gör vet du!



åh, jag har också ont i mina benhinnor, så det är väl lika bra att jag struntar i att träna också. fast förresten, det orkar jag inte ens. men absolut ska vi ses ändå. bara ses och prata lite.

2011-10-04 @ 14:07:43
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0