Mysfaktor check!



Har precis tänt en massa ljus på mitt rum och de luktar sådär gott som man förknippar med jul och vinter. Jag tycker alltid att det är så mysigt på hösten och vintern eftersom man kan gömma sig under stora filtar och tända en massa ljus, eller sätta sig framför brasan.
Fast å andra sidan så är de alltid just den tiden på året som jag mår sämst.

Igår hoppade jag över middagen hos syster och hetsåt själv istället, jag har sån bra kontroll! eller inte..
Måste försöka vända det så att det inte blir så vardagligt. Jag Hatar Ju Det!

Bror och jag planerar kryssning nu i veckan preliminärt, hm alltid supermysigt och alltid minst 50.000 kalorier. Dessutom kassa toaletter och det hörs, måste hitta någon offentlig toalett som ligger lite avskillt. Ja, det får helt enkelt vara lösningen, och jag är störd.


Kommentarer
Postat av: e

du är inte störd. igår skulle hela familjen ut och äta och jag satt och planerade hur jag skulle göra ifall jag skulle överäta och behöva spy.

2011-10-17 @ 20:55:22
URL: http://truthbetoold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0