Man vet alltid hur de slutar

Jag har fått bekräftat att varje gång jag tillåter mig att äta så går de alltid överstyr.. Jag fastar imorgon helt enkelt och kör dubbla pass på friskis. kommer må bättre då. Ska kanske klämma in en promenad också.

Jag kan verkligen inte hantera mat, allt gick bra tills vi bestämde oss för att äta tacos, borde ju funka liksom eftersom det är mest grönsaker och sånt. Men jag kände att det var hetsdags. det var liksom nu det borde komma. Innan har jag alltid sagt att neeeeej jag var inte ens sugen. Men idag ville jag verkligen inte ha, när jag stog och plockade godis hade jag sån ångest och så ont i magen att jag fick tvinga i alla bitar i påsen.

Hemma så stressade jag på middagen och var riktigt tjurig så alla tassade på tå runt mig. Anledningen?.

Jag ville bara få allt överstökat
.

Jag ville ha fått ur mig allt innan jag ens tryckt in det, är inte det sjukt? tack och lov att jag köpt träningskort och fortfarande känner precis som alla andra dagar. borde träna tills jag svimmar där inne i salen av utmattning.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh, du förtjänar inte det här helvetet..

2011-10-23 @ 00:16:23
URL: http://blanchettleaf.blogspot.com
Postat av: Anonym

Mmm ja choklad. mums!

2011-10-23 @ 00:23:11
URL: http://nastydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0