Känner oro, känner, att jag inte duger



Jag drog ner till gymmet strax innan tolv idag och benen kändes som spagetti bara på nervägen, blev lite orolig över om jag ens skulle orka med passet jag skulle gå på men intalade mig själv hela tiden att kroppen orkar mer än man tror. Så är det alltid!

Blev lite stressad först när jag kom ner och fick reda på att dem skrivit fel i boknings systemet och att det var ett pulspass jag befann mig på istället för ett medelpass. Men nu har jag testat de också och det var garanterat inte sista gången, kom ut svettig, helt slut och helt torr i munnen haha trodde jag skulle somna på avslappningen i slutet.

Kunde inte riktigt hålla min vägningsregel tyvärr, så jag ställde mig på vågen för en stund sen och visst, jag såg nya siffror men var inte helt nöjd för att faktiskt ha fastat i mer än två dygn nu. Men å andra sidan hade jag druckit innan så jag hoppas dem visar ytterligare någon hg mindre imon.

Jag ljög för min kompis idag och sa att jag inte kunde träffa henne ikväll. Jag mår riktigt jävla dåligt över det. Jag är för rädd för att faila. Vi fettar alltid när vi är tillsammans och så stark är jag inte ännu. Visst, jag är inte sugen på onyttigt alls nu men jag kan aldrig komma ifrån att jag faktiskt tycker att godis och kakor o sånt är gott. Jag kan inte ändra mig på en natt och säga att det är äckligt, hur gärna jag än vill.


Fick ytterligare en "fin" kommentar idag som håller mig borta från maten ännu mer.
Satt och kollade på du är vad du äter,  brorsan säger HAHA det där är ju du om något år Sofie, och så pekar han på tjockisen.

Kommentarer
Postat av: R & S

Fan vad taskigt av din bror att säga sådär! :(

2011-10-22 @ 20:29:45
URL: http://feelthebones.blogg.se/
Postat av: p

Min bror är precis likadan. Så fort han får chansen så kastar han ur sig en sån kommentar.

Det enda som är bra med det är att man får en galen motivation :)



Förstår inte hur han kan säga så till dig dock, du är sjuuukt fin! :)

2011-10-22 @ 20:53:36
URL: http://breakingahabit.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta vara på dina vänner, för en dag så finns dom inte kvar..

2012-01-12 @ 15:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0