Hatar impulsiva beslut

Jag tror att jag dör!!

Bror som nyss kom hem från singapore och som jag inte träffat mycket alls den senaste månaden vill äta lunch med mig, NU.

Det var då fan vad den här dagen bara kommer gå käpprätt åt helvete, fattas väl bara att jag struntar i att tränba också för det.

Till plan B: Okej jag kommer hetsa lunch och säkert äta något mer onyttigt när jag är igång?! (IDIOT) sen spy (orkar inte, men måste.. allt ska upp!) sen inte äta något annat idag!!! och sen träna hela kvällen.. joo det skulle funka, kommer jag klara göra det då? hmm återstår att se!

borde fan fasta sen, jag som klarat mig två dygn utan hets ( jag vet patetiskt dåligt)

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Visst är det svårt att fasta utan att dra till flera hetsätningsdagar ?

Och sedan mår man så dåligt, blir förbannad på sig själv för att man aldrig lär sig..

2011-10-19 @ 13:27:42
URL: http://eriiza.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0