feel dirty, feel fat, feel anger, feel pain

Jag grät inatt. Alla som känner mig vet att jag nästan aldrig gråter, men när jag krupit under mitt täcke igår med deppmusik dånandes i öronen så kunde jag inte hindra att tårarna föll. Det blev väldigt mycket att ta in igår. Jag tror att jag kände mig rädd, vilsen och har fått svart på vitt en tid nu. Det gör mig skiträdd.
Tror även att jag är rädd för att misslyckas nu.



Idag känner jag fortfarande av nervositeten i magen sen igår, den vägrar släppa taget. Funderar på att dra ut på en promenad strax, det är väldigt fint väder ute, men kallt!

Lyckades med att inte väga mig i morse i alla fall, drack några klunkar vatten också ifall att jag skulle få för mig att ställa mig på vågen, för isåfall hade den ju visat fel siffror än tidigare på morgonen. Ska försöka hålla mig tills på lördag och sen väga mig varannan dag för då borde de åtminstonne ske några förändringar, eller hur?

Måste klara det här.

Jag längtar efter fina A, vill ha henne här nu!<3

Kommentarer
Postat av: Unni

SV: ja, det är väll bara att ta nya tag. Det är ju trots allt bara 1 kg upp, inte så svårt att få bort om man väl bara bestämmer sig :) ska försöka ta det med en klackspark och fortsätta jobba.

2011-10-20 @ 11:43:25
Postat av: a

hjärtat <3

om det inte var för att jag måste jobba imorgon och på lördag har jag åkt hem redan igår. blir så ledsen när jag läser att du mår dåligt. men du är stark. du klarar allt du vill! snart ses vi.

2011-10-20 @ 14:43:32
URL: http://hhallonpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0