23okt

Har varit uppe sen halv nio och bara läst bloggar. Jag älskar era bloggar.

Har svept ett glas cola light också och ska anmäla mig till passet på friskis. Det är fint väder ute så det blir nog en skön promenad neråt staden senare.

igårkväll krampade min mage som in i helvete när jag skulle sova, vet inte om det var att jag spytt eller mensvärk men dem två tillsammans gjorde väl det. Brukar nästan aldrig ha varken mensvärk eller ont i magen efter att ha spytt. Lustigt det där.

Nee dax att göra sig iordning litegrann då, jag har faktiskt energi idag så det känns bra! Nu ska här träääääänas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Mm.. jag förstår hur du menar. Det är svårt att någonsin bli nöjd :/ <3

2011-10-23 @ 10:20:52
URL: http://wannathinlife.blogg.se/
Postat av: Fanny

Ta det lugnt med träningen! Jag tränar också på friskis och förra året tränade jag typ varje dag (och åt inget). Till slut svimmade jag på ett medel pass och fick inte träna mer. Så ta det lugnt! Man ska inte pressa sig själv för mycket. Det är viktigt att vila också. Och om man tränar så mycket, är det viktigt att ät mycket. Men det vet du nog redan. <3

2011-10-23 @ 11:42:32
URL: http://blanchettleaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0